CÂTE FLOTĂRI
POŢI FACE ÎN 10 MINUTE?

Pentru persoane cu vârste între 10 şi 90 de ani

CÂTE GENUFLEXIUNI
POŢI FACE ÎN 10 MINUTE?

Pentru persoane cu vârste între 10 şi 90 de ani

PARTENERI

Test
2
Fit

Este o formulă de antrenament fizic dezvoltată de antrenorul sportiv Florin Preuteasa. Prin exerciții simple pentru brațe, umeri, abdomen sau coapse și fesieri etc., care pot fi efectuate oriunde te-ai afla și cu un timp minim alocat tu îți poți crește și menține energia și sănătatea. Exercițiile efectuate le notezi în paginile dedicate fiecărui exercițiu și acest site-aplicație va monitoriza activitatea ta fizică generând grafice evolutive pe parcursul întregii tale activități.

Site-ul prezintă clasamente în timp real pentru două dintre cele mai importante exerciții: genuflexiuni și flotări.

Clasamentele sunt ordonate în funcție de scorul FIT. Acesta este stabilit automat pe baza unui algoritm care este bazat pe vârstă, înălțime, greutate corporală, sex, și numărul maxim de repetări pe care îl poți face în 10 minute.

Antrenamentul 10/10

Antrenamentul 10/10 reprezintă un mod de antrenament ce presupune 10 serii a câte un minut, timp de 10 minute

Antrenamentul 6/11

Antrenamentul 6/11 reprezintă un mod de antrenament ce presupune 6 serii a câte un minut, cu o pauză de un minut între ele. Durata totală a antrenamentului este de 11 minute.

Ce este Fit?

Pe scurt, FIT este starea ta de sănătate. FIT este, de asemenea, şi denumirea pe care am dat-o scorului pe care ţi-l calculăm pentru a-ţi spune cam cât de bine stai.

Beneficii - Frumuseţea

Haideţi să fim sinceri: cei mai mulţi dintre noi cădem în capcana esteticului. Cei mai mulţi (şi, recunoaştem, chiar şi noi) ne dorim un corp atrăgător. Programul nostru vă ajută să obţineţi acest lucru. Din fericire, acest beneficiu vine la pachet şi cu o stare de sănătate mult mai bună, lucru pe care-l vom detalia în secţiunea următoare.

Beneficii - Sănătate

După cum ziceam, sănătatea este, de fapt, scopul principal. Chiar dacă nu ne dăm seama. De ce flotări şi genuflexiuni? Poate că aceste două exerciţii pot părea simpliste, la o primă vedere. Însă, în practică, exceptând cazurile în care avem ca scop concursurile de culturism, aceste două exerciţii antrenează majoritatea grupelor de muşchi şi, mult mai important, sunt la îndemână, putând fi făcute oriunde şi oricând, fără a necesita echipament special.

Beneficii - Distracţie

Distracţie. Comunitatea pe care o creştem este una compusă din membri entuziaşti, care se ajută reciproc. Iar concursurile pe care le organizăm periodic s-au bucurat de succes de fiecare dată.

Testimoniale

Testimoniale

Parteneri